5 Dec 2014

OUTFITS 5/12/2014

Adela

instagram - @adelaka

Tento rok jsem konečně zaplnila šatník různorodými kabátky a zde je můj nejnovější kousek - krásný šedý tvídový kabát na jeden knoflík od SHEINSIDE. Můžu říct, že mě jeho kvalita nadmíru překvapila. Z tohoto e-shopu jsem si objednala ještě sukni, která mě potěšila úplně stejně. Pokaždé, když si objednávám něco online, tak pak si jen říkám ''tak jsem zvědavá, co mi zase příjde.'' Protože se často stane, že se oblečení neshoduje 100% s popisem, ať už jde o velikost, kvalitu materiálu či střih. SHEINSIDE je první obchod, který splnil vše na 100%, rozhodně doporučuji! Zrovna tam mají vánoční akce, tak neváhejte a něco si vyberte, možná zrovna jako dárek pod stromeček. :) Zbytek outfitu tvoří triko H&M, kalhoty Zara, sluneční brýle Mango a tenisky Nike Jordans.

I finally filled wardrobe with various coats this year and here is my latest piece - a beautiful gray one button tweed coat from SHEINSIDE. I can say that I was very surprised by its quality. From this e-shop I ordered another skirt, which pleased me as well. Every time I order something online I just say to myself: 'I wonder what I will arrive again.' Because it often happens that the clothes do not match 100% with a description, whether in terms of size, material quality or fit. SHEINSIDE is the first store that has done everything to 100%, definitely recommend! There are just some Christmas sales, so do not hesitate to order something, maybe as a gift for someone. :) The rest of the outfit consists of shirt H&M, Zara pants, Mango sunglasses and sneakers Nike Jordans.









Tessie

instagram - @tessie93

Hlavní prvek tohoto outfitu je moje nová krásná zavinovací halenka z e-shopu http://www.oasap.com :) Byla jsem vážně velmi příjemně překvapená, protože popis přesně odpovídá realitě, jak velikost, tak barva. V mé skříni je to teprve asi druhý červený kousek, ale určitě ně poslední! Halenku můžete najít TADY. Zbytek outfitu tvoří džíny z Primarku, wedges z teď už nově pojmenované stránky vinted.cz a kabelka původně Zara taky odtamtud. Bohužel, nejlepší časy už má asi za sebou,i když je pravda, že ji mám už dlouho a nosím jí opravdu hodně. Po  novém roce se asi ve slevách zkusím podívat po nějaké nové.

The main piece of this outfit is my new beautiful V-neck blouse from http://www.oasap.com :) I was pleasantly surprised that the description matches reality - the size as well as the colour. It is only my second red piece of clothing but definitely not the last one. You can find the shirt HERE. Rest of the outfit - jeans from Primark, brown wedges and Zara bag from vinted.cz. Unfortunately, the bag doesn't look like she used to when I first got it but I've used it really often and for a long time. I'll look for a new one in the New Year's sales.









1 comment:

  1. bezvadné outfity! hrozně se mi líbí ten kabát :-)
    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...